פרופ' גמזו בהצגת התוכנית: "לא ניתן הגבלות שיפגעו בכלכלה ללא היגיון"

איתי גדסי No Comments on פרופ' גמזו בהצגת התוכנית: "לא ניתן הגבלות שיפגעו בכלכלה ללא היגיון"

ראש הממשלה, שר הביטחון, שר הבריאות ופרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו, השתפו יחד באירוע הצגת תוכנית למיגור הקורונה "מגן ישראל". פרופ' גמזו אמר באירוע: "נעשה חוזה חדש עם הציבור, מצד הממשלה ניתן שקיפות, מקצועויות ועניייניות, מצד הציבור אנחנו מצפים להתלכדות בשמירת ההנחיות ועטיית מסכות"

פרופ' רוני גמזו צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם באירוע הצגת התכנית הלאומית למיגור הקורונה "מגן ישראל", ע"י פרויקטור הקורונה הלאומי פרופ' רוני גמזו: "אזרחי ישראל, אתם יודעים שאנחנו פועלים בכמה וכמה חזיתות: בחזית הביטחונית, עיניכם הרואות; בחזית הכלכלית – הרבה פעולות: הארכת דמי האבטלה, החל"ת, הסיוע לעסקים ולעצמאים, המענק לאזרחי ישראל ועוד תכניות שבדרך: אבל הכל מתחיל בחזית הבריאותית. החזית הבריאותית שנועדה לשמור על הבריאות שלכם ועל החיים שלכם".

נתניהו הוסיף, "בשבוע שעבר מינינו יחד את פרופ' רוני גמזו לפרויקטור הקורונה הלאומי. פרופ' גמזו יציג היום תכנית. אם צריך לתמצת במילה אחת את מה שחבוי ועומד ביסוד התכנית הזאת, זו המילה – "ביחד".

ראש הממשלה הבהיר כי "אנחנו פועלים ביחד, אנחנו מגבים אותו ביחד. לא במקרה בני גנץ פה, הוא ידבר מיד אחרי, אחריו שר הבריאות יולי אדלשטיין. אני מצפה מכל שרי הממשלה לתת גיבוי לתכנית הזאת, אני מצפה מאזרחי ישראל, כולם, בלי יוצא מן הכלל, לשתף איתה פעולה. ביחד ננצח את הקורונה".

פרופ' רוני גמזו הציג את תוכניתו למיגור הקורונה בישראל והסביר את הצעדים החשובים שיבצע למיגור המגיפה, "מצד הממשלה צריך שקיפות ומקצועיות וענייניות ושיתוף, אנחנו לא ניתן יותר הגבלות שאין בהם היגיון. בכל דבר יהיה בהם הרבה מקצועיות ואני כאן האחראי. לא אתם להגבלות שיפגעו בכלכלה ללא היגיון זה החוזה החדש מצידנו. מצד האזרחים אני צריך אמון והתלכדות להורדת ההדבקה, תווך ציות להנחיות – הדבר החשוב ביותר לבצע בעצמנו קטיעה אפקטיבית של שרשרת ההדבקה".

עוד הוסיף, "אני שמח שמערכת הביטחון לקחה על עצמה את בניית מערכת קטיעת שרשרת ההדבקה. אנחנו היום לא עושים מספיק מהר את הבדיקות והחקירות. אנחנו נגדיל את הבדיקות ואנחנו מברכים על כניסת צה"ל למערכת. ההתלכדות הזו היא קריטית. המטרה במשמעת האזרחית זה לשים מסכה. בארה"ב ששיעור המסכות היה גבוה יותר מ-77% התחלואה ירדה".

 

פרופ' גמזו הבהיר היום כי "אין שום שינוי לגבי תשעה באב בבתי הכנסת, אני אומר לרבנים זה הכי פיקוח נפש, לא היה שום סיכום על הקלות, זה יביא הדבקות. לא אתן את זה", כך אמר לחדשות 12.

שר הביטחון בני גנץ אמר באירוע: "מזה מספר ימים ובתיאום עם הרמטכ"ל החלה עבודה בצה"ל ובמערכת הביטחון, להקמתה של מפקדה שתעסוק בקטיעת שרשרת ההדבקה".

גנץ הוסיף, "לפני שעה, בתיאום עם הרמטכ"ל, אישרתי את הקמת מפקדת הקורונה בפיקוד העורף, והיא תעמוד לרשותך פרופסור גמזו, לכל דבר שתצטרך".

גנץ פנה לאזרחי ישראל ואמר, "מערכת הביטחון יחד עם צה"ל וכל הגורמים המעורבים בעניין עמדו, עומדים ויעמדו לרשות כל דבר שקשור בהדברת המגיפה הזו".

"צה"ל יודע לנצח מלחמות, הוא יידע לנצח גם את המלחמה הזו ויעמוד לרשות המדינה", אמר שר הביטחון בסיום נאומו.



0 תגובות